Brown Hair
THE STORY الحكاية
Moving to Paris in 2014, Mashael developed her passion for makeup by joining Makeup for Ever academy and getting trained by the best international experts. She also attended specialized courses and Masterclasses, which are led by global and Arab experts. Mashael was recognized for her prominent participation, where she coupled European and Arabic styles.
 
Mashael continued her passion profoundly in beauty products and new technologies fields. She earned a Microblading certificate and excellent knowledge of eyelashes extension, eyebrows and tattoo removal (Lash & Brow fascial courses?).
 
Through her perseverance and minding details, Mashael built an exceptional customer base in Paris and Saudi Arabia; this has encouraged her to conquer the world of entrepreneurship and success by launching an integrated centre for beauty treatment, Misha Beauty Salon. 
درست السيدة مشاعل السبيعي فن المكياج و التجميل في باريس منذ إقامتها في عام 2014 في أكادمية Makeup for Ever حيث استطاعت صقل موهبتها على أيادي أفضل المحترفين العالميين كما شاركت مشاعل في العديد من الدورات المختصة و الماستر كلاس و التي تتم بإشراف خبراء عالميين وعرب ، لتسجل حضورا متميزا في العديد من فعاليات و عروض الموضة في العاصمة الفرنسية و ذلك بدمج الفن الأوروبي و العربي. 
 
لم يتوقف الشغف عند ذلك، فقد اهتمت مشاعل بالتفاصيل وواصلت البحث عن ما هو كل جديد في هذا المجال سواء كمستحضرات التجميل أو التقنيات الحديثة، كما التحقت بمعاهد مختصة بالمكياح الشبه دائم (Microblading) و كل ما يخص الرموش و الحواجب و إزالة التاتو بمواد آمنة. 
 
من خلال عملها الدؤوب و اهتمامها بأدق تفاصيل العناية بالعملاء، كونت مشاعل قاعدة من العملاء المميزين سواء في فرنسا أو السعودية، مما شجعها على دخول عالم ريادة الأعمال لتفتتح بذلك صالون ميشا بيوتي في عام  2018 و لتبدأ رحلة النجاح و التميز.